דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כדאי להשקיע במניה כמו מניית גבעות עולם 

מאת    [ 16/03/2011 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 4063 פעמים ]

שאלת כדאיות ההשקעה היא שאלה מאוד ספציפית והתשובה תלויה תמיד במי שאתם שואלים. לעתים קרובות התשובה תהיה מאוד סובייקטיבית, וכמובן שתצטרכו לפנות גם למישהו נוסף על מנת לקבל תשובה ודעה אחרת. מניית גבעות עולם היא ככל המניות האחרות, יכולה להיות מאוד רווחית ויכולה להביא גם להפסדים. מניית גבעות עולם היא מניה התנודתית ביותר כיום בבורסה לניירות ערך בתל אביב. קיימות מגוון סיבות לתנודתיות רבה זו, אך עצם העובדה שהמניה תמיד זזה לכל הפחות ב- 10% יכולה לאותת לכם גם על הבלעדיות שבמניה, ובהתאם לכך להסיק מסקנות ולחשב צעדים קדימה.

הערפול סביב מניית גבעות עולם

בעבר מניית גבעות עולם נפגעה מביקורת קשה מצד גורמים רבים. התנודתיות הרבה שלה עד היום אינה מובנת הן למשקיעים והן לרשויות המס. נגד מניית גבעות עולם הציבו טענות רבות, כאשר הראשונה והבולטת ביותר הייתה כי החברה המנפיקה את המניה אינה מעבירה מספיק מידע לבעלי המניות. בעבר הורשעה החברה בהעברת מידע מעורפל אודות פעולות הקידוחים והתוצאות של החיפושים. כתוצאה מביקורות כאלה ואחרות, שינתה החברה את מדיניות העברת המידע לבעלי המניות, אך קצב התנודתיות של המניה לא הואט בהרבה. התנודתיות והערפול של המניה ממשיכים עד היום, אך היא עדיין נשארת פופולארית ואטרקטיבית. מידת הפופולאריות של מניית גבעות עולם קשורה ישירות לרמת שינאת הסיכון של המשקיעים. התנודתיות של המניה יכולה להיות רווחית מחד גיסא ומניה שגורמת להפסדים מאידך גיסא.

 

מניית גבעות עולם- השקעה לטווח ארוך

כל מנייה כרוכה בסיכון ובכדאיות משלה. ישנן מניות אשר כדאי להשקיע בהן לטווח ארוך, וישנן כאלו אשר משקיעים בהן לטווחים קצרים. את מניית גבעות עולם ניתן לייחס לקבוצה הראשונה של המניות. במיוחד עכשיו כאשר מוציאים יותר ויותר עובדות אודות קיום הנפט בישראל, השקעה לטווח ארוך זאת יכולה להיות מאוד כדאית. התנודתיות של מניית גבעות עולם יכולה לפתות את המשקיעים להשקיע לטווחי זמן קצרים יותר, על מנת לנצל את התנודתיות הזו. שיטה זו אינה מומלצת בשל חוסר וודאות מלאה אודות התנודתיות וכיווני התנועה של המניה.  

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים עיצוב אתרים ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים Rss Feeds




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב